12 Mayıs 2009 Salı

Motif Motif Babet (Patik)

Yeşil eşofman ve simli patikler tam bir uyum içindeyim :D Pek rüküşüm dedim sagolsun kimseler kabul etmedi :)Şimdi duyduguma göre bir cok blogda mevcutmuş bu patiklerden valla bana söylenene kadar bilmiyordum görmemiştim kimselerde.Bense ilk defa geçen hafta bana gelen misafirimde (Hicranım da) gördüm bu modeli yalnız, o renkli örmüştü ve bagcıklarını kurdeleden yapmıştı, bense yeni ip almadım bu sogukta küçük çocukla ip macerası yaşamayayım dedim ve annemden buldugum bu ipi kullandım ve ben tek yaptım ...Gerçekten çok çok kolaymış bu patik, benim gibi bilmeyenler için size kısaca anlatayım;

Öncelikle 7 adet kare motif örüyoruz ayak numarasına göre genişletebilirsiniz motifinizi. Bir daha ki postta motif şemaları verecegim isterseniz oradan cıkarabilirsiniz istediginiz begendiginiz motifin modelini...
1- Ön kısım için iki adet motifi sadece iki köşesinden sık igne ile birleştiriyoruz biri altta biri üstte oluyor, iki tanede yan kısımlara birleştiriyoruz,
2- Birtanede alt kısma birleştirip 5 motifimizide degerlendirmiş oluyoruz,
3- En sonda kalan diger iki motifimizide birleştirip bitiriyoruz bunlar ayaklarımızın bileklerine geliyor.

Son olarakta motiflerimizin birleşmemiş kısmlarına sık igne gittim ve bitirdim.

Ön kısma minik bir çiçek örüp diktim, patigimizi bilegimize baglamak içinse ipimizi ikiye katlayıp zincir çektim onuda motflerimizin deliklerinden geçirdim....

İşte bukadarcık gerçekten çok kolay ve bu kolaylıga görede cok şık ve gösterişli bir patik...
Çeyizlik olabilir, Hicran arkadaşımın yaptıgı gibi renkli örülebilir ve bagcıklarını isterseniz kurdeleden yapabilirsiz..
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder