12 Mayıs 2009 Salı

Örgü Karanfili Kazanan Talihli Ve Bebek Patiği..

Merhabalaaar nasılsınız bugün bakalım :) Eger sizde işlerinizi bitirdiyseniz çayınızı kapıp gelin bakalım, bu haftanın talihlisini açıklıcam :D...Ya bende sanki ev veriyorum ne abarttım varya. Neyse işte acıklıyorum kızlar sıkı durun bakalım :D Örgü karanfili kazanan 12. sırada ki talihliiiiiii :) Tatlı Tuzlu Anılarım Blog Sahibi AYŞEEEEE Canım benim begenip yorum yazdıgın için teşekkür ederim ister ayrac olarak ister bir örgünün üzerine de dikilebilir canım arzuna göre degerlendir artık senin ne de olsa. Pazartesi engeç Salı günü kargoya vericem tabi önce adres bilgilerini almam lazım şimdi sana geliyorum...Kazanamayanlar üzülmesin yine arada böyle sürprizcikler yapmayı planlıyorum neden olmasın degil mi ne güzel işte hediyeleşmek.Kimse istemez filan diye de düşünmüştüm ne yalan söyliyim :P katılan ben de isterim diyen herkesi çoooook öpüyorum Buara da ogluşun patiklerini unutmayalım. Maşallah bir hamarat anneannem var yaşını söylemiyim dudagınız uçuklar :) Allah uzun ömür versin o örmüş göndermiş bize.. Renklerine bayıldım çok cici oldu ogluşa düşünmesi bile yeter sagolsun elleri dert görmesin inşallah Amin.Herkese bol güneşli enerji dolu bir haftasonu diliyorum...Sevgilerimle..

1 yorum:

  1. NE ÖKÜZLER VAR ALLAHIM BUNU YAPANIN KİM OLDUGU KABAK GİBİ MEYDANDA DAVAMDAN VAZGEMİCEM GÖRECEKSİN BUNU BEDELİNİ AGIR ÖDEYECEKSİN

    YanıtlaSil