12 Mayıs 2009 Salı

Örgüden Kolay Çiçek Ve Yaprak Yapımı

Bu çiçegi elimde ki bir iş için yapmıştım çok kolay bir yapımı var özellikle, katmerli güllerden çok daha basit.... Daha bir çok gül ve çiçek yapasım var bu aralar nedense taktım bu işe işte, sevdim hemde cok sevdim :) Bu arada bunu ne için yaptım derseniz lütfen
1- İlk önce uzun bir zincir çekiyoruz (boyutunu yapacagınız çiçege göre ayarlayınız ama en az 50 olmalı benim ki sanırım 80-85 olmalı) ve üzerine ikişer zincir ve ikili trabzanlardan oluşan kutucuklar yapıyoruz.
2- Üst sıraya 3 zincirle cıkıp ilk boşluga 3 yada 4 tane 3'lü trabzan yapıyoruz 3 zincirle altaki tırabzanın tepesine bıp sık igne yaparak bir yapragı oluşturmuş oluyoruz.
3- Tekrar 3 zincir çekerek diger kutuya yine 3-4 tane 3'lü tarabzan yapıp yine 3 zincirle hemen alttaki trabzanın tepesine sık igne yapıyoruz.
4- Bu şekilde devam ederek tüm kutucukların üzerini yaprakcıklarla doldurmuş oluyoruz ve kıvrıldıgını görüyoruz :)
5- Bizde güzelce elimizde kıvırıp gül şeklini veriyoruz,
6- Ve arkasından ipimizle dikerek sabitliyoruz ben ipimi koparmamıştım ve tıgla deliklere batarak zincir çeker gibi diktim siz igne ipliklede yapabilirsiniz.
Yapraklarımızın yapımı lütfen için üst şemamıza bakınız...Kolay gelsiiiin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder