12 Mayıs 2009 Salı

Karanfillerim var Güllerim Var Çicekci Geldi Hanıııım!...

Arkadaşlar siz bakmayın başlıga emi ne karanfilim ne gülüm var ismini bilmedigim iki garip çiçegim var.Hayatım da şöyle benimle birkac aycık yaşayabilen ciceklerim olmadı, galiba cekilmez biriyim de bana dayanamıyolar bilmiyorum artık ama, bu sefer biraz daha kararlıyım onları yaşatma konusun da. Şöyle ki, onlarla daha cok ilgilenmeye, yapraklarının tozunu almaya, garip bakışlar arasın da aman da benim arım balım petegim gibisinden sevgi gösterilerin de bulunmaya, kendime doldurdugum suyu bile önce onlarla paylaşmaya arada sırada minik bi cubukla topraklarını eşeleyip hava aldırmaya başladım.İsimlerini bile bilmiyorum yada emin degilim ama yeter ki bunlar yaşasın çünkü mutfak camımın önünde öyle güzel durup kardeş gibi geciniyolar ki yiyesim geliyo :)Şimdi şu hemen üstteki agac gibi olan bonsaimiş? İyiymiş hoşmuş da ya şüpheliyim bunun bonsai olduguna herzaman nette görürdüm o havalı mini agaclar nerde bu nerde benimkini ilk aldıgımda niye aldıgımı da bilmiyorum gariban gibi 3-5 yapragı vardı.Bende ona baktım besledim birazda budadım resimde görüldügü gibi bana pinik pinik yaprakcıklar verdi inşallah yazın oda havalı bi bonsaiye dönüşür yoksa karışmam..Buda ilk aldıgımda cok güzel bir cicekti ismini ise bilmiyorum sonra ben bunu güzel bir havada camın önüne cıkardım yan komşum ay negüzel bi çiçek bu der demez o akşam çiçegim resmen pörsüdü, uyuzdum zaten kadına iyice uyuz oldum kenavir gözlü şey tövbe tövbe ...İşte lafın özü bu çiçeklerle ilgili bilgisi olan, benimle el ele verip onları hayata döndürmek isteyen :) arkadaşlarımın tavsiyelerini alayım diye yazdım buraya...Ne edeyim nasıl edeyim yok mu bi yol gösterenim dostlar :(NOT:Arkadaşlar yazılarımızı hazırladıgımız bölümde benim resimler hala kod olarak görünüyor sizin de öyle mi? Birde yazıları ortalama numaralandırma gibi seceneklerimde yazı panelimden uçmuş, bu konuda bilgisi olan varsa benimle paylaşırsa sevinirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder