12 Mayıs 2009 Salı

Örgü Karanfil ve Haftanın Şanslısı Kim Acaba?

Busıralar pek insanlık tarihine faydalı şeyler eklemiyorum kimilerine göre abidik gubidik işler gibi gelse de bu çiçekli böcüklü ayraçlar ben cok seviyorum.Elim de yok mu kayda deger işler var hele birtane var ki pek faideli bir örgü :) ama şuanda örgü sepetimin içinden bana melül melül bakıp-"ya ben bigünlük işim" deyip beni gaza getirmeye calışıyor ama, ben gelir miyim? yoook. Niye mi cünkü herkes de kol gezen bahar yorgunlugu bana da zıplamış durumda.Geçelim karanfilin yapımına ya aklıma bişey geldi şimdi bu karanfilcigimi begenip bu posta yorum yazan 12. kişiye karanfili yollim mi? Hani Moonish 'im yapmıştı böyle bir hediyeleşme durun ben de yapim içimden geldi. He he heee Yoksa 50. yorumun sahibinemi yollasam :p şaka şaka tamam.Bide kimsecikler istemezmiş nasıl rezil olurum varya :DNeyse ben yapımını anlatayım pek degerli karanfilcigimin:)1- Orta kısım da 8 adet zincir cekip kapatıyoruz içine aralar da birer zincirle 10 tane ikili tarabzan yapıyoruz. üst sıralarıda trabzan sayısını artırarak volanlık veriyoruz ve bitiriyoruz.2- Karanfilin dibinden büzdürerek dikiyoruz ve ona yeşil ipimizle sap ve çelenk örüyoruz.3- Büzdügümüz kısım çelengin içine gelecek çekil de dikiyoruz. İşte bukadaaaar...Ya siz şimdi diyeceksiniz ki senin de Siyah Sütten başka kitabın yok galiba :D Var valla yeminle, ama bu kitabın kapagının rengi deseni çiçegime en uyanıydı oyüzden yine bunu kullandım...Herkese bol şans canlarım ben cok meraklandım acaba kim kazanacak hadi pamuk eller klavyeye öptüm sizi...alıntı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder